Saturday, May 8, 2010

Poolik postitus....

Pole siia ammu midagi kirjutanud, mitte et mul mõtteid või soove poleks siia kirjutada, vaid lihtsalt pole kuidagi motivatsiooni olnud seda üles kirjutada. Arvatavasti oli see sellest, et tegutsesin oma igapäevaste rutiinsete asjadega, ega tahtnud omi mõtteid ja tegevusi siia jäädvustada. Nüüd aga on see hetk käes - ma kirjutan.

Hmm... eelmine nädal kummitas üks Abrahami laul, pidevalt laulsin seda Marikale.

„Tantsi tantsi üksinda, Tantsi tantsi teistega, Tantsi tantsi täiega, Tantsi tantsi... Tantsi tantsi...
Tantsi tantsi nagu oleks strippar Markol epilepsiaaaaa“
- Vot see koht kummitas sellest laulust. Pika peale kammib laul ära, kuid siiani kuulan seda.

Teine hea lause veel ühest avastatud laulust – Tantsusaali astin ja naudin seda biiti, ilusad naised vs hunnik tselluliiti“

Kuid tänase sissekande juurde.

Natuke jalkast
Viimased nädalad on suhteliselt sisutult sisustatud olnud, pole miskit erilist teinud, pole ka ennast väga harinud, jalgpallis ei saa ka progressi teha, vigastus segab.

Vigastus(ed)- Kõige hullem on mul hüppeliiges, see ei lase korralikult ja tugevalt lüüa, samuti võtab ta kaitsefaasis mu efektiivsust kõvasti alla. Mõned trennid tagasi oli trenni lõpuks hüppeliiges niivõrd läbi, et kõndimine oli muutunud vaevaliseks protsessiks.
Teine asi, mis hinge häirib, on põlv. Ta on nagu tüüpiline puberteet(põlv), miskit ei juhtu, aga ikkagi vingub ja protesteerib, kuigi vahel on vagur ja tubli. Vot, selline lugu on mu põlvega. Vahel valutab, vahel mitte. Ei usu, et olen ta üle ka koormanud, sest viimasel ajal pole trennides saanud osaleda väga palju.
Mängudel pole see õnneks mu esitust otseselt eriti seganud, kuid ta segab mu mänge sellega, et ma ei saa ennast vormis hoida ja see aga tähendab, et kaudselt vigastus mõjutab.

Viimasest trennist räägiksin niipalju, et kohaleminek oli sisuliselt mõttetu. Tipphetk oli vist see, kui sain trenni minnes oma lemmiklaule kuulata. Üldiselt siis, trenni mängu osa oli suht pointless.
Trenni algus läks ka selle nahka, et tüdrukutel oli mäng ja siis saime enda soenduseks 20mintsa jooksu.
Mängima hakkasime, siis oli kõik kergelt p*rses. Mängijad ei avanenud üldsegi, nimelt nad ei üritanudki, mõned mängijad arvasid, et peaksid oma tehnikat tõestama ja lahmiti pikki palle. F*cking great! Way to go! Nad on tegelt lollid ka, kuna kui öelda, mis ta valesti tegi, siis ta ei kuule. Kujutan ette, et neil on siis sama seis, kui selline tüüpiline filmi sketch – Naine näägutab mehe kallal, samal ajal kui mees teda ei kuula ja peas käib lemmiklaul or something...

Keeruline seletus, te ei peagi sellest aru saama :)

Täna on mäng, loodan et seal sellist saasta ei näe, muidu lähen leili.




Kõike muud kui jalka

*Üha rohkem ja rohkem ma taipan, et praegune eriala, mida ma õpin, pole koheüldse minule. Ei suuda lihtsalt seda jama õppida (minu jaoks jama). Kool on küll iseenesest väga tore ja on mõnusaid aineid, aga minu pea ei aksepteeri nii palju informatsiooni arvutitest ja programmeerimisest.
Enam-vähem olen juba loobunud sellest erialast, võtan täiega ainult neid asju, mida mul võib vaja minna (teistes koolides). A’la keskkonnakaitse ja säästev areng;mõõtmine; tahaks veel
* Egas praegult eriti mõtted ei jooksegi, ei tule midagi tarka pähe, mida kirjutama peaks. Võib-olla peaks oma unenägudest siia kirjutama, neid on vahepeal päris funky’sid olnud.

* Aaaa... üks õhtu käisin Länsu ja Erkoga Lasnamäel ja siis edasi läksime taga-Koplisse.
Lasnamäe kirjelduseks ütleks, et päris kahtlane kant. Iga kolmas auto oli BMW ja inimesed olid suht imelikud. Nt. Naine tuli pisar silmis Mäkkist välja ja ta kavaler tuli sealt alles paar mintsa hiljem rahulikul sammul ja mingi jook käes välja. Heh, nii romantiline...

Hmm... Koplis oli jama see, et seal oli kuradima külm.

Mõlema kohta oli ühine asi see, et kuradima igav oli. Kõik olid autohuvilised ja rääkisid koguaeg nendest. Peamised teemad olid BMW ja Golf IV, mis pidi Lamborogihnist kiirem olema.
Booooring...


* Pühapäev tuleb siia korralikum sissekanne, mu eelnevatest tegemistest. Praegu lähen aga koju pessu, sealt viskan midagi selga ja siis auto peale. Läheme Grissu sünnipäevale, arvatavasti hakkavad seal enamus siis gravitatsiooniga tüli norima, eks näis mis saab.

Praegult siis tsauu!

Take car of yourself!

No comments:

Post a Comment