Wednesday, November 7, 2012

Päntajalad.



Käisin paar päeva tagasi kätt sidumas. Pärast paari koputust uksele, avasin selle ja sammusin ruumi teise otsa, kuhu palus arst mul istuda. Kui ta ümber pööras, siis küsis mis juhtus jne. Rääkisin oma luumurru kohta siis paari lausega, oleks võib-olla rohkemgi rääkinud, kuid siis pajatas arst edasi. Ta aina rääkis ja rääkis ja rääkis. Vahepeal olid juba esimesene silp suust välja juba tulnud, kui jälle ta katkestas mind ja pani taas kuulaja rolli. Lõpuks, pärast viite minutit tema kabinetis viibimist sain tead mitu last tal on, kui vana tütar on, tema tütre suuremate luumurdude kohta, mis eriala on see arst lõpetanud, mitut koera ta omab ning mis tõugu nad on, ta elukoha (rajooni), kui tihti ning millal ja kus ta maakohas käib ning kui tüütu ta üks naaber on, kelle tõttu ta arvatavasti pensionäre ei salli :)
Palju-Palju võib 5 minutiga teise inimese kohta selgeks saada. Kuid ma ei pane talle seda pahaks, kõigil on vaja aeg-ajalt suu puhtaks rääkida ning seda olenemata sellest, kes on vastuvõtja rollis.



First World Problems


Avastasin netis olles selle toreda video, mida üleval näha võite. Minu arust see on väga lihtne, kuid geniaalne video ja vääris vaatamist. Muidugi kaasnes sellega ka vali naermine kodus :)

Here's the bridge, now get over it! Here's a straw, now suck it up! Here's a cup, no shut the full cup! :D



Hmm... olen viimasel ajal hakanud üha tihedamalt päeval tunniseid uinakuid tegema, väga mõnus on. Annab energiat ikka tohutult juurde.
Üks päev nägin isegi und siis. Rääkisin enne magama jäämist Siksiga Skypes. Kui tudule läksin, siis nägin unes et olin ta Tartu korteris ning läksin seal omakorda diivanile magama ja nägin und. Kahjuks une sisu, mis une sees oli, ei mäleta. Võib-olla seda siis polnudki.
Sama päeva õhtul nägin terve actionfilmi jagu tegevust unes.

UNI :
    Algas siis kõik sellest, et olin õe ja vennaga pilvelõhkujas, kus maja esimesed 5-10 korrust olid nagu tavalist elumaja, ainult laiendatult ning sealt edasi läks pilvelõhkuja.
Põhjus miks me sinna läksime, oli see, et vend pidi kuskile arvutisse sisse muukima ja meie õega turvasime
     Teadsime, et see suur asutus on äärmiselt korrumpeerunud ja siis tahtsime seda infot lekitada.
Vahepeal ma vaatasin paar korrust allapoole ja nägin ühte meest ja naist maasturiga ära minemas, kuid nad peatati korra, peale mida neid hukati. Siis me hakkasime rutuga minema ning me saime kuskilt auto ja põgenesime rohkem ma õde ega venda ei näinud, nad asendusid kellegi teisega.
      Edasi läks tegevus tundmatusse metsa, kus oli suurem küngas, mille keskel oli kraater, kraateri ühe külje peal oli mägimaja ja keskel oli järv, ülejäänud osa oli seal sees mets. Hiilisime siis sinna majja, sest teadsime, et seal on ohutu. Mu kaaslased olid ühtäkki superkangelased või midagi taolist (nagu indiana jones, magcyver vms.), kuid ma ei teadnud neid, ma teadsin, et nad on milleski osavad ja tuntud.       Kuskil kaugel nägime nmaasturit suure hooga tulemas. Tuled kähku kähku kustu ja kõik peitsid eri kohtadesse, üks pööningule, kaks majja, ma jooksin välja paadikatte alla. Siis hakkas lambist mingi koer haukuma ja reetis meid. Kuulsin, kuidas need mehikesed maja ees seisma jäid ja autost välja tulid, üks tuli ja tõstis mu paadikatte üles ja kutsus mind majja. Ta ei tundunudki väga agressiivne. Ütles et meil on vaja rääkida.
      Läksime kõik majja, ääkisime 4 vs 4 kesi ja siis nad läksid ära rahumeelselt. Vestlusest ma ei mäleta midagi
ma mäletan ühte "paha" tegelast. Ta oli klassikaline paha mees filmist, ning tal olid prillidsellised ümarate klaasidega (nagu John Lennonil).           UNI LÕPPEB SIIN

Ma ärkasin korra une käigus üles, nimelt siis kui nägin seda maasturi intsidenti.
Ärkasin korra üles, kuid mitte piisavalt. Magasin põnevusega edasi, et teada mis edasi juhtub.

Poleks ma edasi maganud, oleksin ilusti kooli jõudnud, kuid jäin tänu sellele "kinole" ~30-40min hiljaks. Totally Worth It! :)




Täna oli taaskord päev, kui andsin päntajalgadele trenni. Väga v'ga mõnus oli. läksin trenni kerge väsimuse ja pahura tujuga, kuid tagasi sai tuldud väga hea tujuga. Kuidagi sujuvalt ja hästi lähevad trennid juba ning on mõnus on vaadata ja mõelda, et kui palju on nad tegelikult kuu ajaga juba arenenud. (eelmine treenerei pannud pallimängule erilist rõhku nagu olen aru saanud).

 Olen juba kuu aega treener olnud ja see meeldib mulle väga.  Trenne annan koos Jaanusega, kuid on väga võimalik, et juba lähiajal saan endale oma grupi. See oleks priima.









Kuid ma täna rohkem siin ei pajata, panen paar mõnusat laulu lõppu ka muusikahuvilistele.


Radical Face - Welcome Home

Rahulik pala, mis sobib väga hästi taustamuusikaks.



Outasight - Tonight is The Night

Supper 10/10. Pikka aega tean, kuid ikka veel tõmbab hästi käima.





3oh3 ft. Neon Hitch  - Follow me down

Naise hääl siin laulus on fantastiline ja mind võrgutab see täielikult :)







Lõpetan, Ciaoooo! (:

No comments:

Post a Comment