Saturday, March 14, 2015

Mina, sina, tema ja muusika.

Ma ei tea miks mul on nii läinud, kuid ma leian enda jaoks muusikast jube palju asju. Nii häid ja halbu emotsioone. Puhast lõõgastust ning üles kütmist. Saan ka mälestusi ning neid on väga palju, nii kindlaid aeg-koht mälestusi kui ka inimestega seotuid. Mõtlesin, et viskaks siia alla mõnd laulud, mis mul inimestega seonduvad. Neid laule on küll palju, väga palju. Vahel ehk oleks huvitav võtta mõni lambine playlist ette ja vaadata kui paljusid neist annaks millegagi siduda. Arvatavasti oleks päris huvitav ja pikk mõtisklus selle kuulamisega.

Panin siis alla laulud ja mõnele kommentaarid juurde, miks nendega nii on. Mõned laulud olen teie kaudu saanud või siis seostan teid niisama lampi lauluga. Neile ma kommentaari ei pane.

Signe
Foster the People - Pumped up Kicks Sellega meenub see, et sa mingi suvi laulsid seda koguaeg kaasa. Nii palju ongi vaja eksole... :)
Train - Hey, Soul Sister

Rauno
3 Doors Down - Kryptonite
The Cervant - Cells

Lauri
Sinu juures võib see list vist lõputult pikaks minna. Sul on selline mõnus muusikamaitse ning muusikat vahetades olen ikka oma playlisti korralikult täiendanud. Kuid kolm pala, mis oleksid sellised snapcallid on siis all..

Heyo Captain Jack - Kui keegi veel mäletab MSN'i ajastut, siis seal oli võimalik panna teistele inimestele märketoon, kui nad online tulevad. Laurile olin pannud siis selle laulu alguse. :D
2pac - Ghetto Gospel Seda kuulates tuleb alati meelde, kuidas sa mitu korda oled vaimustunud selle üle, et pole ammu kuulanud.
Artic Monkeys - R U Mine? Articut kuulates üldse.. See on kuidagi nii sinu stiil ning sinult saadud see esitaja. God damn good! :D

Liisi
Sarnaselt Lauriga, arvan et olen su pealt rohkem kui paar head laulu saanud. Alla panin kaks head motivatsioonilaulu ning ühe jube armsa laulu.

The Script - If you could see me now
Kõrsikud - Ei suuda öelda ei.  Tavaliselt ma ei süvene Eesti Laulu väga, kuid kuskil vist ütlesid et tore laul. Viskasin pilgu peale ning ei kahetse. Tõesti väga hea ning tol aastal üks lemmikuid.
Lupe Fiasco - Battle Scars

Silver
Kid Rock - All Summer Long , Teräsbetoni - Missä miehet ratsastaa - Kes oleks osanud arvata, et muusikapala järgi võib öelda kellaaega täpsemalt kui mõne Šveitsi kella järgi. Igatahes sellega tuleb see tore suvine tööaeg meelde, mis kunagi oli.
Guns N' Roses - Don't Cry See on laul, mis jäi sinu pealt külge ja siiani üks lemmikuid. Oma olemuselt ja stiililt on see laul ka just sina, don't know why though..

Kadi
David Guetta - Titanium
Milky Chance - Stolen Dance Sain sinuga tuttavaks umbes sellel ajal kui ma enda lemmikartisti avastasin. :)
The Boxer Rebellion - Diamonds

Piia
The Drums - I Felt Stupid Ma ei tea kedagi, kes kuulaks seda, peale sinu ning mingil põhjusel meeldib mulle see laul väga.
Hollywood Undead - Bullet Happiest suicide song eveeer.
Atmosphere - You

Kea
Curly Strings - Kauges Külas Mul vist ei lähe kunagi meelest, kuidas sa seda kaasa laulsid. Just see koht: "Et saada pruuuuuuniks, teiseks juuniks" :D

Kuid olgu, see on suht lamp teema ja ma ei hakka seda listi lõputuks ajama. Ärge pabistage kui teid siin listis pole, kindlasti midagi on olemas, mis lihtsalt kohe esimese hooga meelde ei tulnud.

Blue October - Hate me ; Indigolapsed - Koiduhirm ; Placebo - Song to say Goodbye
Queen
Sasha - Lucky Day
Metronomy - The Bay

Mingi hetk ehk täiendan seda juttu analoogsel viisil, sest blogisse on mul raske midagi kirjutada, kuid laule on vähemalt hea lihtne visata.

2 comments:

  1. Kaarel

    Bad Religion - You
    U2 & Greenday - The Saints are Coming
    System of a Down - Chop Suey

    Tuli kuskil kümme kohe meelde, aga jäin kolme olulisima juurde; kolm, millega on mälestused kõige eristuvamad. Kindlast tuleb hiljem veel midagi meelde.

    ReplyDelete
  2. Väga huvitav valik. Mulle meeldib!

    ReplyDelete