Sunday, December 21, 2014

Milline imeline maa.

Ma pole siia mitmeid kuud midagi kirjutanud. Pole leidnud kuidagi tuju või mõtteid, kuid nüüd võtan ennast kokku ja teen postituse. Äkki suudan taas mõneks ajaks siin aktiivsemaks muutuda.

Algne põhjus, miks ma siia tahtsin mõtted kirja panna, oli tänahommikune autosõit. Ma vaatasin aknast välja ja see kõik oli väga kaunis. Kõik oli täpselt nii ilus, et oleks tahtnud korraks aja peatada ning sinna momenti seisma jääda.
Iseenesest oli maastik selline nagu ta siin Eestis koguaeg olnud, kuid seekord tegid silmad ja mõistus teistmoodi koostööd ning kujutasid väliskesskonna vägagi ilusaks. Kindlasti mängis oma rolli ka väga ere päike, mis tuli eikuskilt välja ning valgustas sellega nii rohelisi põllujuppe kui ka neid põlde, mis olid kerge lumekihi all. Lisaks sellele täitsid päikesekiired auto ning ka silmanurgad .
Kui mõtelda järele, siis võib-olla oli see D-vitamiini süst praegusesse aega, mis tugevdas emotsioone, võib-olla oli "süüdi" see, et olin tagasiteel väga toredalt ürituselt, mis läks üle ootuste hästi.

Ürituseks oli jõulupidu koos üliõpilasesinduse ning sellega seotud inimestega. Seal läks kõik kuidagi väga hästi. Inimesi oli seal palju, kahekorruseline maja oli avar ning seal andis muretult tantsida, inimesed olid lõbusad ja tuju oli kõigil hea.
Natuke kurb on, et need kaks päeva läbi said, pole ammu nii vabastaval ning lõõgastaval peol olnud.
Asi kindlasti mu mentaliteedis ka, mis on viimasel ajal teistsugune. Muretum.

Kuid see pidu oli ideaalne lõpetus antud semestrile, mis on olnud väga raske ning mille lõpp läks täiega lappama, sest õppimisest ning sellest tingitud unetutest öödest oli pea ikka jubedalt sassis.
Nüüd tuleb vaid loota, et aastavahetusega tuleb midagi sama mõnusat ning energiat andvat, seda oleks vaja!


Word of the day
Mamihlapinatapai - Avastasin ühe toreda sõna, mis iseloomustab sellist meeldivat situatsiooni, kus kaks inimest tahavad midagi algatada, kuid kumbki neist ei taha teha esimest sammu.  Teisisõnu siis on see tähendusrikas vaikus.
See sõna kirjeldab täpselt seda situatsiooni, kui näiteks kahe inimese vahel tekib silmside, olgu see näiteks peol, ühistranspordis, linnas olles vms. , ja mõlemad tahavad üksteisega tuttavaks saada/vestlust alustada, kuid kumbki neist ei ole piisavalt julge, et teha esimest sammu.

Minu jaoks on see ilusa tähendusega sõna, mis on viimasel ajal mu peas ringi käinud, sest analoogseid situatsioone on olnud ning nüüd ma tean kuidas seda tähendusrikast momenti võimalikult lühidalt kirjeldada :)

Sõna ise tuleb ühest välja surnud keelest, mille kõnelejaid on ainult üks järgi. Umbes sama kurb seis kui liivi keelega.

Allpool on paar laulu, mis ma viimasel ajal enim kuulanud:

Kiesza - What is love
Tavaliselt mulle coverid ei meeldi, kuid sel naisel on ilus hääl ning mulle suutis ta selle esitusega väga hästi emotsiooni edasi anda.  Originaal on küll väga hea, kuid selle puhul on tempo maha tõmmatud ning klubilaul on muudetud aeglaseks armastuslauluks. Nii naljakas, kuidas esialgset versiooni kuulates polnud ma kunagi märganud, mis selle laulu sõnadesse kirjutatud on.

The War on Drugs - Red Eyes
Selline mõnus laul, mis sobiks idekalt road-tripi lauluks. Kuidagi sattusin selle juurde ja jäin pidama.

Odesza - Say my name :)

Bad Religion - Parallel
Damn! That song!

The New Electric Sound - Suitcase

David Guetta ft. Magic & Sonny Wilson
Kuigi see on tüüpiline David Guetta klubias, hakkas see laul koheselt meeldima. Kahjuks sellest youtubes pole normaalset täisversiooni veel üleval, kuid õnneks Spotifys leiab selle ilusti üles.

The Boxer Rebellion - Diamond

G-Eazy - Tumblr Girls  - Chill biit hip hopi maailmast.


Tänaseks on kõik.
Ciaoo!

No comments:

Post a Comment