Thursday, March 18, 2010

Avastastin enda jaoks taas algarvud, nende uurimise. See on lihtsalt väga põnev teema minu jaoks.



Täna oli väsitav päev. Mitte vaimselt, vaid füüsiliselt. Selle põhjustas lihtne ja loll faktor – söömatus. Tulin seetõttu koolist ka varem ära, ei suutnud lihtsalt. Pea ei tööta niimodi ja mis kasu on koolis olla, kui sa õppejõu sõnade asemel mõtled, et millal juba koju külmikust leiduvate toiduainete seltsi saaks, et nendega oraalne kontakt teha, mille järel toit saata maohappe seltsi. (Haige lause! :D)
Pärast läksin trenni, samuti söömata, sest kodus ei leidunud palju süüa. Kergelt 1/3 sepikust oli, see oli ka kõik. Külmik oleks nagu tühjaks varastatud, ainult Total Crap oli sinna alles jäänud. Käisin veel enne trenni Marika juures. Istusime seal, lahendasin ühe sudoku ära ja sõin paar võikut. Trenni jõudes tundsin, et energiat pole ning see väljendus ka mängus. Jalad ja käed värisesid jõuetusest, aga ma tundsin, et alla ei tohi anda. Niisiis, kui mänguks läksin, proovisingi energiat (mida ilmselgelt polnud) säästa. Tehes vähe spurte ja mängida pigem targalt, kui liikuvalt. Sain hakkama. Sain täna trennis väga hea tiimi ka, kellega palli veeretada, seepärast oli eriti kahju, et mu füüsilisest olekust kurnatud keha ei lasknud täiega panna. Söödud jooksid meil ning vahepeal isegi imeilusalt.

Õhtul, kõndisin Siili poole ning poolel teel Lepistiku peatusesse torisesin endamisi mõtetes, et miks kurat need trollid ei või korralikult sõita. Sõitku graafikus! Need kes enamasti päeval kasutavad ühistransporti, ei tunneta seda hilinemist, mida võib vägagi palju kohata.
Täna näiteks vaatasin et troll pidi tulema 2 minuti eest ning ise olin oodanud 5 mintsa, kuid ei kippu ega kõppu, niisiis otsustan minna jala. Kell oli 21.22. Tsipa enne Lepistikku, näen et E. Vilde Teelt pöörab välja troll ning kell on 21. 27. Kas see troll tuli siis Leholasse 6 minutilise hilinemisega või siis tuli järgmine troll 5 minutit varem. Who knows?
Aga jah, jään parem selle koha pealt rahulikuks ja saadan trollipargile tervitused sõnumiga – „Arenemisruumi on“.
Ps. Mu kell on seatud Greenwitch Mean Time järgi ja olen selle korrektsust taas kontrollinud, sest kellad tiksuvad pika peale mööda. Seega kella täpsusega ei tohiks probleeme olla.

Edasi olin juba peaaegu Siili jõudmas. Olin poe ees ja tekkis dilemma. Kas osta endale midagi näksimist või ei. Ligi 200m mõtlesin seda, kuni mingi hetk enam ei mõelnud. Ja olingi ootamatult Siili maja ees, ilma et oleks midagi ostnud. Seega, säästsin kena 25se täna.


Siilis ütlesin ma vanaemale vestluse käigus midagi äärmiselt tobedat. Nimelt :“Tegin jope ukse lahti.“
Pärast seda mõtlesin hetke, sest teadugipoolest pole ju jopel ust. =)

Muidu on päris chill olla ja vaikselt haume Raunoga sünnipäevaplaane. Loodetavasti saab koha lähemale, sest praegune on suht kaugel. Kuid sellest ei räägi.

R.I.P. Kristjan Rodima


Tšau mu sõbrad!

No comments:

Post a Comment