Thursday, April 1, 2010

Tõesti naljapäev....

Täna oli suhteliselt kesine päev, kui välja arvata arsti juures käik. Koolis passisin igavalt loengutes, esimene loeng oli suhteliselt mõttetu (kuhu ma jõudsin) – Keskkonnakaitse. Kui väga aus olla, siis ma ei mäleta mitte midagi sellest loengu teemast, isegi loengu teematki ei mäleta. Pärast seda algas progremise loeng. Seal ma magasin tsipa isegi, hea une sai. Tsipa pärast ühte lõppes kool ära ja ma läksin perearstile. Vot, sealt sain halva vastukaja. Arst ütles, et mul on bronhiit.
Hurray, seega laupäev vist jääb alkohol ära. Signe pakkus eile välja idee, et peaksin kuskile sauna minema. God damn, oleks pidanud endale jah sauna sebima. Aga laupäev ma siis köhin ja nuuskan sünnipäeval päris palju.


Eilsest… Käisin Rauno, Silveri ja iseendaga snookerit mängimas. Ei olnud just hea päev, aga tuli ka ilusaid lööke.


Nüüd ma veits puhkan ja tulen vast õhtul msni.

Ciao!

No comments:

Post a Comment