Wednesday, July 30, 2014

Võiks ju ühe tamme istutada..


Nagu ikka, alustan lauludest. Kuna postitusi pole pikalt tulnud, siis panen paar laulu rohkem.

Cage the Elephant - Shake Me Down
 "Even on a cloudy day... even on a cloudy day...  even on a cloudy day..... I keep my eyes fixed on the sun"

See laul on äärmiselt ilus ning pakub mulle vastandlikke emotsioone. Ühelt poolt vaadates on ta väga kurb, kuid teisalt on selles näha positiivseid jooni. Kui otsida netist laulu tähendust, siis võib välja kaevata, et see on kirjutatud sõltuvusest. Kuid mu tunded ja mõtted selle laulu pihta on teistsugused. Kuid eks igaüks tõlgendabki laulu vastavalt oma mõtete ja kogemuste järgi.
Positiivne emotsioon selle laulu juures on see, et hoia pea püsti, küll ka päike varsti välja tuleb.
P.S. Kuigi kui pikalt kuulata, siis tekitab pigem melanhoolse oleku. Ei soovita ka teil selle looga liialdada.

The Airborne Toxic Event - All I Ever Wanted
Selliseid laule, mida ma julgeks kaasa laulda, on vähe, kuid üks on siin. Laul on mu playlistis püsinud juba kevadest saati, kuid siiski püsib seal enammängitavate palade seas. Samuti on olen ka selle video vaatamisele kulutanud tunde. Selle laulja hääl on ka väga eriline, ma ei oska küll enda võhikliku muusikateadmiste juures ühtegi head omadussõna välja tuua, kuid midagi head seal peitub.
Kui tekib huvi, siis võib samalt artistilt proovida - Sometime Around Midnight, Elizabeth, Timeless, This is London ja muidugi palju inspiratsiooni süstiv The Way Home.


The Postal Service - Such Great Heights
Connection, connection, connection! Kaks sõna - Ilus laul - Rohkem pole vaja.
Lisaks muusikale on väga hea lüürika.


Goodwill & amp; Hook N Sling - Take You Higher
Selle laulu originaal on ka väga hea, kuid selle laulu video annab palju juurde.  Laulu vokaal on ka super.
Originaali esitab Big Jet Plane


Tourist - I Can't Keep Up
See on laul, mis lisandus hiljandsus flegma listi. Flegma list on ainus playlist, mis mu enda jaoks on õnnestunud. Ma ei suuda sellest tüdineda, alati tuleb hea emotsioon ja kerge elu seda kuulates.


Mighty Oaks - Brother
See laul ja video tekitavad alati häid emotsioone. Siiras rõõm tuleb sellele palale pühendudes.


Kings of Convenience - I Don't Know What I Can Save You From
Sulen silmad ja lihtsalt naudin.



Suvi on hoogsalt läinud. On olnud imelikult rikas suvi, seda sotsiaalelu mõttes. Olen kohanud palju uusi nägusi, mis on alati teretulnud.

* Kolmandik suve algusest võttis jalgpalli MM ära. Muidu täitsa tore üritus, aga see ajas unerežiimi ikka totaalselt sassi ja aega röövis korralikult. Kuid tasus vaadata, sest Saksamaa võttis karika endale, jättes poole tee peale puruks rebitud Brasiilia koondise. Minu jaoks oli tegu väga suure momendiga, sest olen sakslastele hoidnud pöialt 8 aastat ning lõpuks tuli karikas ära. Tublid poisid!


* Loodan, et varsti saab tamm maasse pandud ja et me elame piisavalt kaua, et sinna oma nimed sisse graveerida.
Asi läheb bucketlisti!

* Käisin vahepeal Hiiumaal oma parimate sõpradega. Väga tore oli! Puhkust oli rohkemgi kui veel. Vägagi lõõgastav ning vabastav reis.

Õnneks läksime õigel ajal, sest Ida-Euroopasse jõudis ka suvi. Nädal aega järjest +30 kraadi, seda just väga tihti ei juhtu. Väga mõnus ning tuleb nautida seda üürikest suve.


Sõnad on otsas.

Olge Tublid ja ärge unustage - Sharing is Caring!


Ciaooo!!!







No comments:

Post a Comment