Monday, August 11, 2014

Ainult laulud.

Lilly Wood & The Prick and Robin Schulz - Prayer in C (Robin Schulz Remix)
Hellitab mu kõrvu alates esimesest kuulamisest...
Video on ka tore. Need näomaalingud on omapärased ning mulle meeldivad.


Anders Nilsen - Salsa Tequila
Nonii, tundub et selle suve hitt on laulu panna kõik ühe teemaga seostuvad sõnad ja tegelased. Antud laulu teemaks on Ladina-Ameerika. Kes ei tea, siis jalka MM ajal oli taoliseks lauluks Zinedine Zidane laul, kus lasti kuulsate jalgpallurite nimesid justkui kuulipildujast. --> Zizou song


Ed Sheeran - Wake Me Up
Ma ei ole kunagi oma vanaema kuulnud muusikat kuulamas, kuid siis ühel ilusal päeval kuulasin 4-5 Ed Sheerani laulu järjest ning pärast teisele artistile üle minemist küsis ta: "See eelmine poiss laulis väga ilusa häälega." Hea maitse tal, sest tõesti, tal on väga hea hääl. Ma pole kindel kuidas antud laulu peale sattusin, kuid tean et alguses ta väga ei meeldinudki. Kuid tuli õige päev, õige moment ja leidsin selles laulus midagi väga õiget, mis siiamaani kutsub kuulama.


The Black Keys - Weight of Love
Sõnad ja instrumentaal koos on vägevad. See laul on mind paar korda oma mõtetes ekslema viinud ning hetkel ta kõige kuumem laul mu playlistis.
Bändil tuli uus plaat välja, Turn Blue, kui see sobib siis proovige ka teisi laule plaadilt.


Allan Vainola - Kõik on Must
Kui pole ... , siis ... . Kõik on must... kõik on must..

Hetkel julgen öelda, et Vainola on vaieldamatult kõige meeldivama loominguga eesti artist. Hääl, meloodia, sõnad - kõik on head.

No comments:

Post a Comment