Sunday, August 31, 2014

8 laulu ja emotsioonid.

Kodaline - High Hopes
"I know it's crazy to believe in silly things
But it's not that easy"
See on kurb laul, kuid mingil määral on ka lootustandev, kui vaadata videot.
Laulu avastasin kuidagi juhuslikult. Tundus väga tuttav nimi ning klikkisin peale. Vaatasin videot ja olin positiivselt üllatunud. Nüüd on ta mõneks ajaks mu playlistis tippu roninud.


Marble Sounds - Good Occasions
See laul jäi lihtsalt kõrvu kumisema. Lüürika pani korraks mõtteid mõlgutama ning seetõttu väärib esiletoomist.
"It Takes a while to value time
I'll take a break
arrive too late
If I fall behind it is you I'll find
In a lovely house
In a lovely town"

Caught A Ghost - Time Go
Väga ilus duett, mõlema hääled on väga head ning video meeldib mulle väga. Lihtne, kuid väga hea!
http://www.azlyrics.com/lyrics/caughtaghost/timego.html
Bon Iver - Skinny Love
Laulja on oma hinge laulu sisse pannud. Seda on tore kuulata ning tekitab endaski erinevaid emotsioone.


Vaatasin filmi "Drive" lõpuks ära. Väga hea oli. Suudeti luua tõeline selline kerge retro või 80' õhkkond. Paar asja, mis filmi väga meeldivaks tegi:
* Müstiline peategelane - Ta ei rääkinud palju ning tema kohta ei saanud palju teada, isegi mitte nime (selle avastasin alles teisel vaatamisel :D).
* Väga mõnusad värvikombinatsioonid filmis. Näiteks tiitrid, mis on roosat värvi ja mingis huvitavas fondis. Stseen, kus nad kanalis sõitsid ja tuli "A Real Hero" laul, seal tulid ka ilusti välja sellised ilusad pehmed toonid. Oranž kuma mõnes kohas. Jube mõnus oli see ka, et pilt polnud terav, vaid pigem tuhm.
* Hea soundtrack.
Ma panen siis kolm pala sealt. Videotest saate näha, mida ma filmi värvide kohta mõtlesin.
Kavinsky & Lovefoxxx - Nightcall - Laul, mille pean jalutamas käies alati korra läbi kuulama. Eriti hea on siis, kui kodukandis õhtul ringi käin.
College & Electric Youth - A Real Hero
Desire - Under Your Spell - "I don't eat, I don't sleep.."


P.O.D - It Can't Rain Everyday
Midagi vana lõpetuseks.



Muidu suvi on olnud huvitav ning imelik. On palju üritusi olnud, olen see suvi kerge elupõletaja olnud, pea on täis stressavaid mõtteid ning olen ka toredate inimestega kohtunud.
Stressi tekitab see, et tunnen koha peal olemist. Elus pole erilist progressi. Võib-olla on see põhjus, miks see suvi "tegin" nii palju. Ehk siis tööl ei käinud, aga käisin igal pool, kus oli lõbus. Selline kohusetundetu elu. Tunnetan, et midagi tuleb teha. Seepärast mõtlen praegult kooli ajal endale töökoha võtmisest. No lastele ju annan praegult trenne, aga no ega see mingi töö pole, lihtsalt moodus taskuraha saamiseks. Reaalsema tööga tuleks veidike kohusetunnet juurde ja saaksin enda peas ehk veidike matuursemaks.
Lisaks sellele probleemile tiksub koguaeg peas see, et olen 24a vana ja kus ma oma eluga olen... .
Kindlasti käib see paljudel peast läbi, kuid iga kord sellele mõeldes muutun vägagi rahutuks. Järelikult miski on mäda.


Hakkasin taas trenni tegema. Proovin nüüd selle regulaarseks sessiooniks teha. Iga päev 3 minutit planki, 30 kätekõverdust (panen kuu aega iga päev ühe juurde ning kuu lõpus jätangi 60 peale), 5 x 1minutit kõhulihaste harjutusi, seljalihased ning varsti panen ka ujumise harjutuse sisse. Öeldakse, et terves kehas on terve vaim, proovin siis ka, äkki see parandab enesetunnet.

Ma varsti postitan siia üles enda kokkuvõtte 1-sekundi videotest ning ma mõtlen, et võib-olla alustan seda asja uuesti. Kuid elame-näeme, alustamise korral saate kindlasti teada.


Tänaseks kõik. Tuli küll palju laule, kuid loodan et midagi ikka leidsite siit. Kui ei, siis proovige nädala-kahe pärast uuesti, äkki siis näkkab.

Ciaoo!

No comments:

Post a Comment