Monday, December 21, 2009

Midagi siis Kutsa sünnipäevast. No jõudsime reedel sinna ja no siis läks kohe lahti, hakkasime seltskonda sulanduma. Alguses nagu eestlastele kombeks, et ollakse ikka vaiksed. Aga mida õhtu edasi, seda lärmakamaks ja sotsiaalsemaks see üritus muutus. Sünnipäevalt ma ei teadnud päris palju inimesi, aga no mis teha, tuli nendega tuttavaks saada. Suht säravad kujud olid seal. Näiteks Liisi, no temast oli kohe ära näha, et ta on selline organiseerija ja rahva ülevalhoidja. Väga kift ja energiline tsikk oli. Ta jõi ka ikka päris palju ja no vahepeal ta jäi kemmergusse magama. Aga temast nüüd kõik, ma teen ainult lühitutvustuse kõigele, mis ma siia kirjutan.
Siis oli seal sünnipäeval veel lahedaid inimesi. Üks vend lihtsalt magas koguaeg, no 2-st päevast magas ta poolteist maha. Naljakas või mis. Aga sellel oli tegelt põhjus ka, ta oli minuni jõudnud sõnade läbi haige. Siis oli veel üks autopede ( mitte halvasmõttes, aga see sõnapaar kirjeldab kõige rohkem suurt kirge autode vastu, loodan et keegi nüüd ei solvu). Ja siis tsikk kes minu ja Liisaga tantsis palju, tegelt ta tantsis üldse palju tol õhtul, tema oli Elise. Jah tõesti, ma tantsisin. Selle tagas Laua Viin, Saku Originaal ja Presidendi pilsner. Suht äge oli. Mulle väga meeldis. Kuigi ma ei usu et ma väga hästi tantsisin, aga peaasi et tantsisin. No siis toimus seal veel igast palju lahedaid asju : Filmi „Hangover“ vaatamine, sel ajal kui jõime ; Viktoriin – kus oli mu tiimis Elise ja Silver ( Kahjuks jäime neljandale või viiendale kohale (9-st tiimist), aga peamine on ju osavõtt –like they say :) ; Siis oli karaoke, alguses laulsid Leinberg ja Kilu seal, aga mida aeg edasi, seda rohkem seal vahetus (laulu)rahvas, kuid pean mainima, et Kilu oli seal vist kõige rohkem ;
Teisel päeval võtsime sauna, no kurat mõnus oli, kuigi see tegi väga uniseks, aga hea oli. Kahju ainult et saunatemperatuurid olid suhteliselt kesised (70-80kraadi). Aaa... unustasin mainida, et kahjuks läksid Signe ja Janet esimese päeva öösel/varahommikul koju ära, kahju, sest Signega oli väga hea rääkida seal – Mõistlik inimene oled.
Teist päeva alustasime kerge peavaluga, nagu oli ka oodata. Selle üleelamiseks pean tänama oma parimat sõbrannat Länsut, kes jagas minuga oma Gini, no see niitis peavalu ära nagu ma ei tea mis. Nagu vikat.
Teisel päeval sai pealekas otsa. Jube, sest siis pidime jooma viina veega, see polnud väga hea, aga joodav. See maitses täpselt nagu soolavesi. Hiljem tegime (Elise, Länsu ja mina) selle koksi natukenegi rohkem nauditavamaks. Vahepeal jõime seda viina ja vee koksi viina ja mahla koksiga, kui see otsa sai, siis jõime viina peale veel Gini ja õlut, vaheldumisi. Hiljem jõime veel Nipernaadit, see oli vist Länsu oma, aga ma võin eksida. Sellele oli pealekaks meil poolelitrane Nestea.
Siis täna jõudsime koju, sõitsime kellegi autoga. Juhti pean kiitma, minu arust sõitis mõistlikult ja loomulikult selle pärast, et ta üldse viitsis 3-le purjus inimesele järgi tulla ja neljas viia edasi pidutsema. Autoga sõites oli vaid üks probleem – Seal oli liiga palav. Istmesoojendused kütsid nii üles et pani lausa higistama ja kergelt ka tegi olemise halvaks. Jõudsime natuke pärast nelja Mustamäele ja sellega oligi meie äge nädalavahetus lõppenud. Peaks mainima et nii head sünnipäeva pole ammu olnud. Aitäh teile!


Kui rääkida hingelisest rahulolust, siis mulle tundub et ma olen nö üksik hunt. Sest ma olen tähele pannud, et mul on alati hea olla, kui ma olen üksinda, muusika käib ja lihtsalt oled. Kuidagi väga hea on praegu olla. Kuigi ma olen mega väsinud, olen ma siiski üleval praegu, et nautida seda hetke, sest kui tihti ma ikka saan niimodi kodus vaikuses olla. Soovitan soojalt kõigile võta vahepeal aeg maha ja olla. Lihtsalt olla ja tunda ennast vabalt ( või mediteerida, see aitab ka sellise hea tunde juurde). Kuigi see võib panna üksikult tundma, on see miskipärast hea hetk, mida ma praegu naudin. Taustamuusikaks käivad mul sellised rahulikud laulud, sellised mida on hea kuulata.
Peamiselt 5 laulu, mis koguaeg ketravad siin on :
Evanescence – My immortal; Reamon – Supergirl, Tonight, Star ja Mick Jagger – Old habits die hard.
Tundub et ma olen praegu õnnelik oma seisuses. Kahjuks pean lõpetama, kell on juba 20:39 ja ma pean Marikaga 9 kokku saama, kuid ma pean veel pesus ära käima, nii et pean lõpetama, sest ma olen jälle hilinemas.

Oma mõtete avaldamiseks kulus mul circa pool tundi.
Kallistage siis üksteist ja naeratage, sest naeratusele kuulub võim.
Üks tsitaat, mis mulle meeldib, mis on naeratuse kohta on -
„Always remember to be happy because you never know who's falling in love with your smile.“

Ciao.

No comments:

Post a Comment