Thursday, December 31, 2009

Tere!

Jällegi on käes aeg, mil võtavad paljud oma aasta kokku, teevad lubadusi uueks aastaks ja veedavad oma uue ja vanaaasta koos sõpradega.
Noo kokkuvõtlikult ja lühidalt on minu aasta olnud hea, äge ja mõnus. Ma tean et aasta oleks võinud minna paremini, aga oleks võinud ka minna halvemini. Üldkokkuvõttes oli jah siis hea aasta. Aasta alguses saime Marikaga ametlikuks paariks. Vot. Kevadel valmistusin eksamiteks. Tegelt eksamitega mingeid pingeid polnud, ei oodanud palju ja ei kartnud palju. Ainult mata eksamiga oli jama lugu, see ajas täiega närvi, ei osanud elementaarseid asju ja noh... (lause lõpp).
Suve alguses olid Lauri ja Marika sünnipäevad. Suvel veetsime palju aega Nõmme seltskonnaga. Tore oli, ikka veel on! Palju sai käidud Signe juures, kelle suur maja lõi algselt pahviks. Suur maja on kurat. Veetsime nendega aega ka vanakal, tegime vessut, vahel ka Männi pargis. Suvi möödus mõnusalt ja kiirelt. Peaaegu oleksin unustanud, see aasta sai ikka rannas ka käidud mõnusalt. Rannajalkat mängitud ja keha pruunistamas ning vees suplemas.
Suve lõpus toimus Signe juures ka suvelõpupidu, kõik olid pidulikes riietes, see oli väga mõnus, selline eriline tunne oli, kui kõik olid viisakalt. Poisid ülikondades ja tüdrukud kleitides. ÄGE!
Kui suvi sai läbi, siis tuli minna kooli. Teadupärast asusin siis TTÜ-sse õppima nagu ka Silver. See on väga mõnus kool ja selle raamatukogu on ka supper, seal veedan kooliajal ma ikka palju aega :)
Aasta lõpu poole olid mõnusad sünnipäevad, Signe ja Silveri sünnipäev ning Kareda ühissünnipäevapidu (Kutsa, Leinbergi ja Kristiina sünnipäev). Need sünnipäevad olid mõnusad ja meeldejäävad. Jõulud olid mul ühed igavamad, aga see selleks. Nüüd tuleb ju Vana- ja Uusaasta sõpradega, see korvab selle.

Uue aasta lubadustest nii palju, et otsustasin see aasta mitte midagi lubada (vb mu meel muutub täis peaga), sest siiamaani ma vist olen vaid korra lubadust täitnud. Nimel üks aasta lubasin et ma enam ei sülita(välja arvatud jalkaplatsil ja tõsise häda puhul). Okei, ütleme nii, et siis asjata ei ilasta.
Ehk lubame õhtul midagi ühist, koos.

Aasta lõpu ja alguse veedan ma koos sõpradega. Tuleb selline vaikne istumine Kilu juures, südaööks viime me oma tagumikud Nõmme mäele, et seal imetleda taevas susisevaid ilutulestikku. Pärast seda kobime tagasi Kilu juurde.
Nagu eestlastele kombeks, võtame me Kilu juures alkoholi ka ikka. (No kuidas muidu kari eestlaseid, kes passivad samas toas, lõbusaks muutuvad? )
Mina võtan vist Länsuga kahe peale viina ja enda poolt võtan heinekeni 6-packi ka kaasa. Loodame et ma siis väga pump pole. Vot.

Ps. Kui teil on täna kurb või miskipärast halb meel, siis viige see kohe minema. Laske veega alla või trampige lumme. Sest meil on ju selline lumi õues. Vaadake aknast välja. Nii paks lumi. Nii ilusat lumesadu ja lumekihti pole ju ammu Eestis näinud. See on fantast! Nautige seda, kuniks seda on.
Ma tänan inimest, kes soovis et Jõulude ja Uue Aasta aeg oleks lumi maas. Aitäh sellele anonüümsele soovijale! [Imelik õnnitlus?!]

Tore oli et te minuga see aasta olite, ma loodan et jääte ka järgmiseks aastaks!!
Head Vana-Aasta lõppu Teile!!!


Ciao.

No comments:

Post a Comment