Monday, December 21, 2009

Täna siis tulin maale

Halb päev?

Tegelikult algas päev hästi, ma olin rõõmus. Okei, esimesed emotsioonid päevast olid küll sellised pahurad, sest vanaema paanitses kergelt, et kas ma ikka jõuan rongi peale. Noo mu troll jõudis 20 minutit enne rongi kohale, aga ta ikka paanitses. Nojah, vanaema ikkagi, ju ta siis peabki palju muretsema. Noo, sain oma keha voodist lahti, kuigi tekist ma nii kergelt lahti ei saanud, ta rändas tsipa kaasa minuga. Kui enam-vähem ülesse oling ärganud, siis läksin sööma, aga kuidagi ei läinud toit alla, kuigi olin ca 20-24h söömata olnud. Kui tsipa sai hamba alla visatud, siis läksin peatuse poole, jäin trollist maha. Hea oli see, et järgmine troll tuli ca. 5 mintsa pärast.
Kui jõudsin Baltasse, siis vaatasin alguses rongi ja läksin tavavagunisse juba, aga siis mõtlesin ümber, et võiks esimeses klassis sõita. Vot, nii tegingi, mis siis et pilet oli 155.-, aga teate, ma ütlen et see tasus ennast ära. Seal olid rõõmsad inimesed. Ma istusin mingi 3 inimesega, jutu järgi oli aru saada et nad olid juristid. Nad olid sõbralikud ja vahepeal vahetasime ka paar sõna (häid ikka). Rongis passisin ma läpaka taga ja no tegelt muud ei teinudki, vahepeal jõin vett ka.
Kui jõudsin Tartusse, siis oli mul auto juba järel ja läksime Lõuna keskusesse, olin seal esimest korda. Suhteliselt suur ja mõnus pood oli, seal oli igasuguseid lahedaid poode. Ja selle koha tegi eriti eriliseks kaks asja. Esiteks – Seal olid sellised lahedad asjad nagu 4D kino ja keset keskust jää, kus sai uisutada ning Teiseks- See, et seal ei olnud tsiteerides A. Siimanni „Hõngivaid“ noori. Võib-olla Tartu lapsed on arenenemunad. Seal edasi läksime maale, kus ma passisin terve päeva arvutis. Vahepeal oli Musiga lahkarvamusi, kui nii öelda, aga seda ma ei lahka siin, kes on piisavalt uudishimulik, see küsib, kes ei julge, see ei saagi teada ja kellele ma ei taha rääkida, siis tema ei saa ka teada.
Päeva jooksul rääkisin msnis üle pika aja Karoga, suht hea oli temaga üle pika aja rääkida, samuti rääkisin veel Signe, Anneriinu, Rauno, Lauri ja Marikaga.
Aga mis siis veel, õhtu poole oli Länsu orkutis piltide kommenteerimise võistlus, kõik lükkasid järjest Kareda piltidele kommentaare. Mõned olid naljakad, mõned lahedad pildid.

PS.
* Ma pole siiamaani korralikult söönud, mõned mandariinid ja 2 pasteedi saia.
* Ma olen terve päev msnis passinud (mille kohta paps teeb naljakaid kommentaare juba)

No comments:

Post a Comment