Sunday, January 10, 2010

Exam..

Kell on 7:31, on 11. jaanuar .

Paljud teist sätivad ennast valmis, et kooli minna, mõni veel siiamaani magab, mõni on pesus. Kujutan kui raske võib olla pärast pikka vaheaega hommikul üles saada. Tegelt mul endal on ka täna eksam, nagu teilgi, on ka mul vaja varakult üles saada. Õnneks ja õnnetuseks polegi tegelt mul vaja olnud üles ärgata, lasin non-stop ööläbi. Lugesin tsipa filo, õppisin eksamiks ja kuulasin Zaratzos Family laule ( Sinna kuuluvad : Sir Bennex, El Ninjo, G-Minuz, MC-B ja veel häid räppareid, see suht suur bande). Miks ma üldse nii kaua üleval olin, oli see, et ma ei saanud ülesannetest jagu, millega ma valmistun eksamiks. Pretty shitty, huh?!
Igastahes, kell pool 7 sain sellega hakkama, aga no magama ei kavatsenud ka minna, muidu oleks võimatu üles saada ja pea oleks uimasem olnud, kui praegult. Ehk oleks mõistus terasem olnud, ei tea ja ei saagi teada. Eksami kohta nii palju, et selle vast põrun, I’m pretty sure about that.
Kahju et täna ei saanud mõnda magusat und näha. God damn it.
Tegelikult ma olen väsinud ja ei oska midagi tarka öelda.
Peab täna päeval leidma aja mil magada, kuna homme on õiguses ka arvestus, selleks peab ka õppima. Ehk veedan täna/homme ka unetult?, ei tea tegelt, siis peaks täna päeval magama :D

Vanaema hõikas praegul : „Ega sa magama pole jäänud?“
Ma vastasin reipalt : „EIIIII!!!“ :D

Kell on 7:54, kohe pesen hambad ja nõud ära. Viin voodiriided, mida ma ei kasutanud, ära. Ja siis liigun trolli peale, et minna koju ja teha üks lõõgastav duss. Pärast seda ehk teen veel ühe kohvi endale ja tsipa pärast seda juba kooli poole liikumine...


By the way, sain öö jooksul ühe hea lause ka. Ei mäleta kust, aga lause jääb samaks. I Like It!
„Kui sa oled hea, on kõik su vastu head, aga kõik ju seda ei tea, et sa oled hea.“

Ciao.

No comments:

Post a Comment