Sunday, January 17, 2010

Niiih... täna oli täitsa ok päev. Mõnus, chill.. Kuigi magatud sai vähe. Siis kui paljud suusafännid eilse hea suusapäeva entusiasmist ja sprindipäeva ootuses juba üles ärkasid ja vaikselt valmistasid uut päeva ette, siis kobisin ma alles voodisse. Ehk kell hakkas 8 saama. Aga ma ei maganud suusatamist maha. Ei ei, kuidas siis nii. Ma olin juba tsipa enne 11-st üleval ja klõpsasin puldist telku tööle, et kuulata mida tarka räägib Lembitu Kuuse. Oleksin endale hea meelega kärmelt ühe kohvi teinud, aga ei viitsinud ega jaksanud. Mu füüsis ei olnud nõus veel pingutama ennast.

Tsipa pärast kella kolme liikusin koju, et pessu minna. Mõeldud, tehtud!
Kui kodus pestud sai, avastasin oma targa meelega, et unustasin enda rätiku siili. Great!
Kui ennast kuidagi kuivaks sain, siis tõmbasin taas oma lemmikud villased sokid jalga (kuhu on kahjuks auk tekkinud).
Liikusin Marika poole suhteliselt märgade juustega, siis jalutasime tsipa koertega.

Teate, Marika ostis endale uued talvepüksid, -jope ja -mütsi. (Y) Täitsa kenad minu arvates.

Vahepeal jõudsin mõelda, et pole suuremat seltskonda pikka aega näinud.
Raunot nägin reedel, seda nii teel trenni, trennis ja isegi trennist tagasiteel.
Silveriga käisime snookrit mängimas. Mängisime 4 mängu kokkuvõttes sõbraliku 2-2 viigi mängude koguarvestuses.
Teisi aga pole näinud. Hope I see ya all soon.

Minu päevaga edasi...
Kui jõudis kätte õhtu, siis hakkasin homseks eksamiks ja kaitsmiseks õppima.
Eksami materjal läks niikaua hästi, kuni jutt läks megakeeruliseks. Nimelt alguses õppisin IT ajaloo ära, see on suht lebo, kuid hiljem tulid kõik need programmid ja funktsioonid sisse. Oi oi oi, see on aju suht krussi ajanud.
Vahepeal selle mõtlemise käigus tuli mul isegi rummikoksi maitse suhu. God damn! Hea asi, tahaks praegult juua seda. See oleks lihtsalt supper-lux!

Ja nüüd ma olengi oma päeva kronoloogias jõudnud nii kaugele, et kõik tähtsam on räägitud.
Pärast seda monoloogi oma päevast hakkasin taipama et väsimus võib ikka imesid teha. Selle all ma mõtlen seda, et ma kuulan praegult sellist laulu mida muidu ei kuulaks. Isegi tsipa häbi öelda, aga see laul on Sidur, Pidur, Gaas gaas :D
Somebody, please change my song :D
Tegelt selle peale sattusin ma tavaliselt kombel. Nimelt kuulan tihti youtubest muusikat ja panen ’related songs’ ja no sealt ta saigi minu praeguseks vaikuse tapjaks.

Niih see eelmine laul sai läbi ja nüüd kuulan järgmist laulu. Milline iroonia, et seal laulus on sõnda – Kui mina ütlen rumm, siis sina ütled koola.
Rummm.... kooolaaa...; Rummm... Koola!, Rumm.. Koola!

Ma arvan, et te loete mu kirjutatut homme, aga ikkagi sooviks teile kõigile Head Ööd!
Nagu mul väiksena ikka meeldis öelda : Good Night, Good Fight! :)

Tšau!

No comments:

Post a Comment