Thursday, January 7, 2010

Last days I've been through (described on those few lines).

Niih, leian praegult aega, et siia blogisse kirjutada. Ütlen ära need mõned asjad, mis minuga mõndade päevade jooksul on juhtunud.

Niisiis, täna lõpetasin oma pika seeria. Mis seeria?, nimelt selle, et ma jäin täna magama kell 1 öösel, mitte kell 4 või pärast seda, nagu see viimaste nädalate puhul on mulle harjumuseks saanud. Kurat, hea oli, puhkasin välja ja nägin 3-4 und öö jooksul. Awesome. Selle nimel tasub välja puhata.
Vähemalt mul tasub, sest unenäod on ühed väga head asjad ja annavad järgmisele päevale palju juurde (enamasti ikka head).
Tänastes unenägudes olid
1) Pidu sadamas, mis oli väga äge, see uni lõppes aga ühe näidendiga, kus olin peaosas. Näidendi teine peaosaline oli mingi tšikk, kellele kuulus pool mustamäge, sadam ja üüratu maja.
Sellest unest ma ei tahtnud mittekuidagi üles ärgata, kuigi sain magades aru, et ma unistan ja näen und. Õnneks see uni venis edasi, kui pikk mängufilm.
2)Jooksmist - Lihtsalt jooksin, lõputult, ma ei tea mille eest, aga ma jooksin kiirelt ja muretult.
3) Killerkoera - Mingi koer ründas mind, Evelini (õde) ja papsi. Kui koer meid hammustas, siis sai aja tagasi kerida ja saime uuesti ta eest põigelda või tagasi teda lüüa.
4) Nägin et rääkisin Marikale neist unenägudest. Tundus nagu oleksin olnud kuskil ülekuulamisruumis vms. Mingi hägune koht oli igastahes.

Täna lähen jälle varakult magama, ehk näeb jälle midagi ekstreemset.[ Paljud vist teavad juba kui sürreealistlikuid ja naljakaid unenägusid ma võin näha]


Hmmm... teine selline peamine asi mis toimus pärast eelmist postitust oli see, et teatud inimene keeras sitta mulle. Aga no mis teha, eks ta olegi selline. Kui miskit pole vaja, keerab sitta, kui miskit vaja, siis poeb. Sick of it. Aga mis sa teed, m õni peab lihtsalt teistele si**a keerama, eks siis ta saab rahulikult elada.
Aga no ma olen selle unustanud ja no vihates pole mõtet ka elada. [ But I will not forget it]
Eks jah, mida öelda. Ehk ühte vana tõde, mis kipub mõndadel vahel meelest minema -
Kuidas koer külale, nõnda küla koerale ;)


But I'm not angry at all, not anymore.

Ükspäev käisin Marikaga snookris. Mõnus mäng on. Tahaks mingi päev Lauri ka kutsuda snookrisse, aga mul sai raha otsa. Kuid eks vaatab, ehk leiab kuskilt. Ta ükskord mainis, et võiks minna mängima.
By The way, tegin snookris oma rekordi (hale, aga siiski minu taseme tipp) mängu lõpuks oli mul 57p.


Muidu on täitsa tore aeg praegu, paljudel on teist koolivaheaeg. Lucky bastards
Ma pean eksamiteks valmistuma. Peab kuidagi oma ajud tööle ja ragisema panema. Muidugi nad kuidagi ei taha. Praegult just võtan ette sellise toreda perioodi, et kavatsen nüüd mitu päeva järjest õppida.
Eksamid on 11., 18. ja 20. jaanuaril ning vastavalt on siis programeerimise, IT sissejuhatuse ja diskreetse matemaatika eksamid.

Mis siis veel?
Ega's palju midagi. Väsinud olen, ainult seda.
Homme lähen saan Anneriiniga kokku, läheme jõusaali, siis progremise õpsi juurde, võtan filo tööd koolist ära ja siis koju õppima, hurray. Kui veab siis ehk jõuan trenni ka.

Nüüdseks aga, arvan et olete lugemisest väsinud või tüdinud, mõni ehk ei viitsinudki lugeda. Teen siis kiire lõpu :

Kasutage kondoome siis ja kutsuge ikka õue ka.

Ciao.

1 comment:

  1. tore on su muljeid lugeda, need kes sitta keeravad, on väga haledad inimesed ja siis pugejad. ohjah, loodan et sul eksamitega kõik hästi läheb, sa tundud hästi asjalik siin :D
    mul endal igatahes ka unega probleeme, unenäod nii hästi kahjuks meelde ei jää :(

    ReplyDelete