Saturday, January 23, 2010

Loodan et kannatate lugeda mu pikka kirjutust.

Kahekümne teine jaanuar.


Õhtu oli meil äge. Olime koos Liisa, Länsu, Silveri ja tsipa hiljem tulnud Raunoga Liisa juures, meenutasime 11. Klassi :).
Täitsa mõnus istumine oli.
Sinna minek algas sellega, et käisime Marikaga Konsumis, otsin 2 pakki krõpsu. Siis suundusime Maxima poole, kus ootas meid Silver. Mul jäi 100 krooni järele, Silveril oli 39 krooni paberrahas, pluss üks münt. Niisiis, liikusime poodi ja üritasime kuidagi ära majandada, et kuidas saavad mõlemad õhtul juua. Algselt oli plaan osta laua viina, aga siis meil oleks pealekast tsipa puudu jäänud. Siis Silver vaatas sealt kõrvalt ühte teist viina – Valge Viin – no ütleme nii et see polnud parim viin, aga polnud ka halvim, mis ma saanud. Kui otsus oli viinadele (2 pudelit siis) langenud, siis vaatasime pealekat, ma tahtsin kahte Cocat osta, aga rahalise seisundi tõttu ostsime kaks Colat.
Mina ja Silver läksime Liisa juurde, Marika koju, sest tal olid järgmisel päeval teises Eesti otsas võistlused. Nimelt, sellises linnas mis oli kunagi väga ilus linn, aga nüüd on pommiauk. See linn asub Ida pool. Ta on kaugemal kui Kohtla-Järve, Kiviõli ja Sillamäe.

Jah, te arvasite õigesti, tegu on Narvaga.
Marika saabub täna kella 20 aeg tagasi ja siis läheb taas minema, Anneliisi juurde. Vot!

Aga eilsest õhtust veel.... Alguses läks viin raskemalt alla, aga kui sai klaase kaks šampanjat kõrist alla lastud, siis hakkas ka vodka sujuvamalt mu mao poole minema.
Mingi hetk tundsin et olin purjus. Anyway, väga funn oli. Tegime seal väga palju pilte ja olime lõbusad.
* Üks naljakas detail veel, nimelt tuli seal palju Lady Gaga - Bad Romance'it
See laul kummitab mind nüüd. Eriti see koht - Rah Rah, Ramma Raaaah
Või no midagi taolist oli seal laulus.

Eem.. mida veel?

Aaaa... paar päeva enne seda nägin ma und, väga lahedat ja reaalset und.
See uni oli lõputu, ta kestis vast sellest ajast, kui voodisse langesin ja lõppes ärkamisega (no-shit eks). Ma vaatasin seda und kui 4D filmi, kus ma ise olin peaosas. See oli vägev!!

Unest siis lähemalt ja lühidalt : Uni algas sellega, et ma ärkasin koomast. Pärast seda hakkasin liikuma Marika maja poole, aga ma ei tea miks. Siis kui sinna jõudsin, hakkasin tagasi liikuma ja nägin Zombie’sid. Keegi ässitas neid inimestele kallale, ning kui nad inimesi hammustasid, muutusid nad samasuguseks elutuks ja kurjaks tegelaseks. Siis ma leidsin kuskilt samurai mõõga ja hakkasin killima neid. Esimesel lõin pea otsas (freaky, huh?). Siis ma laamendasin seal. Vahepeal oli teinud mulle Signe või Janet, ei tea täpselt kumb, vastamata kõne. Kui tagasi helistasin, ei saanud neid kätte. Siis ma liikusin taas edasi ja taplesin seal. Siis helistas mulle Lauri, ta oli Kristiine keskuse juures ja ootas trolli. Ma ei tea miks ja kuidas ma seda teadsin, aga ma teadsin. Kui ta helistas, siis küsis midagi paaniliselt : „ On teil seal väga hull, et kuulsin mingid vennad laamendavad.“ Täpselt ei mäleta mis ta ütles, aga midagi taolist.
Siis läks aeg edasi, vahepeal tuli niinimetatud vaherahu. Zombied kadusid kuskile ära ja mingi blond tüdruk tuli mu juurde, nägu ma ei mäleta. Ta viis mu kuskille majja, kus sain puhata. Tema magas kapis, mina magasin kapi otsas. Kui hommikul ärkasin, siis keegi tiris mu jalga, see oli Zombie. Võtsin oma mõõga välja ja sutskasin talle hea obaduse, siis ta jättis mind rahule.
Läksin sealt majast välja ja sattusin sinna paika, kus eelmine õhtu lõpetasin. Taplesin edasi nende kurjade olevustega. Vahepeal tuli kuskilt Rauno välja, ma aitasin ta mingisuguse kaubiku katusele, kust ta aga maha libises ja ära kadus. Siis tekkis sinna kuidagi ka Silver, kes vangutas oma pead. Ei tea miks, ehk seepärast et Rauno libises?

Siis ma läksin edasi läbi metsa ja jõudsin kuskile majja, seal võttis mind avasüli vastu mingi šeff.
See paik nägi väga väga loomade varjupaiga moodi välja. Siis sealt ma läksin miskipärast välja (teiselt poolt maja) ja siis seal oli kõik rahulik. Ei ühtegi taplevat zombiet, õhk oli puhas. Ma olin ühtäkki sattunud Koplisse ja siis ma avastasin, et see piirkond kus olin, oli kupli sees (nagu Simpsonite filmis). Natuke pärast seda avastust ründasid jälle zombied mind, üks neist oli mu trennikaaslane. Ma läksin nendega kähmlema, sest nad olid liiga ligidal et mõõka kasutada, kui ma lükkasin nad eemale, siis uni sai läbi.
Ma ärkasin 1 minut enne äratuskella....
Aga uni oli väga hea. Ma pigistasin pärast silmi kinni, lootes, et ma näen veelkord und ja see uni läheb edasi mu eelmise unenäo lõpust. Nii kahjuks ei juhtunud. Kahju.

Aga see oli mu imelik uni, vot.



Käisin täna, 23. Jaanuaril suuski vaatamas, käisime papsiga nii magistralis kui Järvel. Suuski ei ostnud, aga saime targemaks. Järvelt tagasi tulles nägin midagi šokeerivat. Ühe tüdruku taksikoer oli ära külmunud vist. Ta hoidis teda käes ja nuttis kõvasti. Koer ei liigutanud. Ma ei tea, see oli nii halb olukord. Oleks tahtnud teda aidata, aga mida ma seal oleks aidanud?
Midagi vast poleks saanud teha. Natuke aega kripeldas see, siis viisin mõtted mujale.

Ma enam ei kirjuta, niigi palju lugemist siin. :)

Au Revior!

No comments:

Post a Comment